dinsdag 21 september 2010

Beary Sweet Kerst Harmonicaboekje.

Ik kon het weer neit laten om een harmonicaboekje te maken. Dit kerst harmonicaboekje heb ik ook gemaakt voor de demo van Pipoos. De foto van de voorkant is niet zo goed gelukt. Ik kan de foto van de voorkant niet meer overnieuw maken, omdat het boekje bij Pipoos staat. Maar de rest  van de foto's van het boekje zijn wel goed hoor.


Ik heb hier gebruik gemaakt van de vierkante schulp Nestablilities. De gewone vierkante Nestablities. De clear stempel Beary Sweet kerst en de Creatables sneeuwster LR0142. De groene blaadjes heb ik los van elkaar geknipt en een beetje er onder geschoven, zodat het een ander effect geeft.


Voor de binnenkant ik gebruik gemaakt van de hulsttak van de Martha Stewart pons. De labeltjes zijn van Eline's Vintage clear stempel EC0099. De tekst kadootjes, kaarsjes, Kerst is daar ook van en de tekst de beste wensen komt van de kerst tekst clear stempels van Kars.


Voor de andere kant heb ik ook gebruik gemaakt van de Beary Sweet kerst clear stempels. De kleine sneeuswterren die ik aan de zijkanten erop heb gestempeld, komt van de Country Christmas clear stempel CS0836.


Heel dit boekje heb ik gemaakt van kerst Graphic 45 kerstscrappapier, van 3 verschilllende kerst scrapvellen. Ik heb helaas daar niet de nummers meer van.



De achterkant van het boekje heb ik Label Nestablities 4 gebruikt. De stempel christmas post en fijne feestdagen komen ook van Eline's Vintage clear stempel EC0099. De hulsttakken is van de Creatables LR0127. Om het boekje mee vast te binden heb ik maar weer eens een touwtje gehaakt. Kon het weer niet laten om te haken.


Groetjes Astrid.

10 opmerkingen: